Branding - Zakelijk Bereikbaar
Ik heb een re-branding gedaan voor zakelijk bereikbaar. Hierin mocht ik heel vrij zijn en kon ik helemaal los gaan. Ik begon eerst met een onderzoekje. Ik heb een interview gehouden met de eigenaar van het bedrijf en heb gekeken naar de concurrenten en meer. Hier had ik een samenvatting van gemaakt en de 5 belangrijkste woorden eruit gehaald. Hierna begon ik met het maken van de eerste Stylescapes. De eerste schetsen waren nog heel erg abstract, het doel hiervan was het gevoel en uittaling over te brengen die de klant wil uitstralen en hebben. Toen heb ik een gesprek gehad met de eigenaar welke hij het beste vond van de 2 en ben ik met die verder gegaan. Ik heb toen het logo gemaakt en de hele stijl vastgezet. Zie de foto’s hieronder.
Leerdoelen die ik heb behaald
Ik wilde leren hoe ik een gevoel en uitstraling kon overzetten naar beeld doormiddel van kleur, beeld en vorm. Ik heb dit voor mijn gevoel wel gehaald en ben heel blij met het resultaat.
Gunnar van der Stoel





